Çaykur Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu, katildiklari uluslararasi fuarlar sayesinde hedeflerinin büyük bir marka olan ÇAYKUR’u dünya markasi haline getirmek oldu?unu söyledi.
Kanada’da düzenlenen S?AL 2014 fuariyla ve ardindan yaptiklari giri?imlerle Amerika kitasindaki pazar çali?malarini artirdiklarini hatirlatan Genel Müdür Sütlüo?lu daha sonra katildiklari Dubai Global Çay Forumu ile de ÇAYKUR’u Körfez ülkelerinde ya?ayan özellikle Arap halklariyla bulu?turmak bu bölgedeki çay pazarinda önemli bir konuma gelmek istediklerini belirtti. Sütlüo?lu; “Geçti?imiz hafta düzenlenen fuarda stantlarimiza yo?un bir ilgi oldu. Yapilan ikramlarin yaninda yo?un bir çay sati?i gerçekle?tirdik. Körfez ülkelerinden fuara gelen ziyaretçi ve katilimcilar tarafindan ürünlerimize gösterilen ilgi ve alaka nedeniyle yakin gelecekte bu organizasyonun devami sayilabilecek olan bir organizasyona daha katilaca?iz. Bu tür organizasyonlar sayesinde Körfez ülkeleri vatanda?lari olan Arap halkina üzerine kar ya?an tarlalarimizdan hasat etti?imiz organik ve konvansiyonel di?er çay çe?itlerimizi çok iyi bir ?ekilde tanitma dolayisiyla pazarlama firsati bulmu? oluyoruz.” Dedi.
Öte yandan görevi nedeniyle Dubai’de bulunan Arde?en Eski Kaymakami Cemil Kiliç ÇAYKUR Standina gelerek Genel Müdür ?mdat Sütlüo?lu ile hasret giderdiler