Yurt d???ndaki pazar pay?n? artt?r?p ad?n? dünya devleri aras?na yazd?rmay? hedefleyen ÇAYKUR, bu anlamda g?da ve içecek sektöründe uluslararas? düzenlenen organizasyonlara kat?l?p buralarda yeni ba?lant?lar kurmaya devam ediyor.
?spanya’n?n Barcelona ?ehrinde bu y?l 40.’s? düzenlenen Alimentaria Uluslararas? Yiyecek ?çecek Fuar?na kat?lan ÇAYKUR, fuarda açt??? stantta yo?un ilgi gördü. Özellikle stevyal? didi çe?itlerinin çok be?enildi?ini belirten Çaykur Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu bu y?l didi ihraç edilen ülke say?s?n? 100’e ç?kartmay? hedeflediklerini söyledi.
Fuara 50 ülkeden kat?l?mc? firmalar?n yer ald??? fuarda ÇAYKUR’un ürünlerinin yo?un ilgi gördü?ünü belirten Genel Müdür ?mdat Sütlüo?lu: “ Sektörde 40 y?ld?r hizmet veren Alimentaria Uluslararas? Yiyecek ?çecek Fuar? dünyada alan?nda önemli yere sahip firmalar?n bir araya geldi?i bir fuar. Dünyan?n her yerinden özellikle Asya, Amerika Birle?ik Devletleri ve Latin Amerika’n?n yan? s?ra Avrupa’dan yakla??k 50 ülkeden fuara kat?lan firmalar var. Bizde ÇAYKUR olarak dünyaya aç?lma hedefimiz do?rultusunda buraday?z. Ürünlerimiz çok ilgi gördü. Özellikle stevyal? didi’miz çok be?enildi. Stevya zaten burada bilinen bir bitki ama bu ?ekilde kullan?lmam??. Barcelona Güney Amerika’ya aç?lan bir kap?. Kolombiya ile didi ihrac? için ciddi ba?lant?lar kurduk. Ayr?ca Afrika ülkelerinden gelen firmalar ile de ba?lant?lar?m?z oldu. ?n?allah bu çal??malarla bu y?l didi’de toplam 100 ülkeye ihraç hedefimizi geçekle?tirece?iz. Amac?m?z çay?m?zla giremedi?imiz pazarlarda ad?m?z? didi ile duyurmak. ÇAYKUR markas?n? haf?zalara kaz?makt?r.” Dedi.