SON DAKİKA

Çocuklara toprağı sevmeli

-Rize Ticaret Borsası Başkanı Fındıklı ilçesinde öğrencilerin yaptığı seracılığın okullarda geliştirilmesi gerektiğini belirterek “ Çocuklarımıza toprağı ve üretimi sevdirmeliyiz, her yıl ilimiz 120 bin dolar Gürcülere para vermekte, gençliğimize toprağı sevdirdiğimiz takdirde ürün hasadımızı kendi çocuklarımız yapar, okullardan başlayarak bu projeleri geliştirmeliyiz” dedi.

Bu haber 15 Nisan 2019 Pazartesi 07:47 'de eklendi

    ÖZEL HABER

RİZE: Rize Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Erdoğan Fındıklı ilçesinde Ana okul öğrencilerinin seracılık yapmasının bir başlangıç olmasını diledi.

    Rize Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Erdoğan okullarda Bahar boyunca öğrencilerin okul alanlarında bahçe veya seracılık yapma dersleri konmasının ülkede tarım açsından önemli olduğunu belirterek “ Fındıklı ilçesinde Ana okul öğrencilerinin serada yetiştirdikleri ürünleri pazarda satması aslında bir başlangıç olabilir. Tüm okullarımızda belirli alanlarda bu yapılabilir ve çocuklarımız toprakla barışık olur” dedi.

    Çocuklar toprakla birleşmeli

Rize Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Erdoğan Çocukların toprakla barışık olması gerektiğini belirterek “ Çocuklarımızı toprakla barışık hale getirmek için okullarımız öncülük yapabilir, Çay sezonunda çeşitli etkinlikler yapılabilir, çocuklarımız çay bahçelerinde neşe içinde girerler, ağaç yaşken eğileceği gibi, gelecek nesillerimize de toprakla buluşmayı öğretmemiz gerek. Her yıl ilimizden 120 Bin dolar Gürcistan a gitmekte ve bu paranın ilimize kalması için okul çağında ki çocuklarımızı toprakla ve bölgenin ürünü ile barışık hale getirmemiz gerek” dedi.

 

YORUM GÖNDER

Yorum Yok

YORUMU GÖNDER
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

POPÜLER FOTO GALERİLER

POPÜLER VIDEO GALERİLER